~~~HARAPANKU....IMPIANKU~~~~


Aku tidak faham kenapa sikapnya begitu...tidak juga memahami apa yang dia nak sebenarnya... namun aku selalu berfikir, pasti segala-galanya adalah untuk kebaikan kami...aku tidak mahu bertanya...sebab aku tau aku juga mungkin tidak mampu untuk memahaminya...apa-apa pun aku hanyalah gadis biasa yang ingin menjadi luar biasa..from nobody to somebody...somebody that can be extraordinary person in your life..willing to complete your life..sama-sama berjuang di bawah keredhaanNYA..di bawah lembayung rahmatNYA...

semoga semua ini akan mempunyai kesudahan yang baik...dipermudahkan segala-galanya.. ditetapkan iman...yang akhirnya mampu membina sebuah masjid yang penuh dengan nikmat, redho dan barokah dari-NYA....amin...amin...





5 comments:

Anonymous Wed Jul 08, 11:41:00 PM 2009  

ape cerita ni.....cam something happened jer???

tebuan Wed Jul 08, 11:45:00 PM 2009  

ape dh jd ni...cer bgtau skit!!!

Liyana Safra Zaabar Thu Jul 09, 12:24:00 AM 2009  

ape2,i'll always pray for u dear..

PrincessLiJo Thu Jul 09, 04:27:00 AM 2009  

erm..i guess i know wat r u talking about! take care yang :))

Wan Roslina Wan Mohd Sat Jul 11, 06:43:00 AM 2009  

thanks to ol my fwen for concerning me..hehe..xde pape la...gimik jee~~~ bosan2 kena gak mengarut2 skali skale..:p

Back to Home Back to Top @ME >WAN ROSLINA< MYSELF@. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.