SOALAN BERHANTU



bila dah sambung master ni macam2 soalan pelik bin ajaib yang yang diajukan oleh kawan2 aku...ina!! ko sambung belajar lagik ke??ooi..ko xtakut ke..umur kita nih da 24..next year da nak masuk 25..ko xnak kawen ke??xelok ko kawen lewat2..nanti hormon kesuburan dah slowdown..haisshh!!! yeke???aku ni xamik biology..yee..memang diakui ramai dah kawan2 aku yang dah bertunang,kawen dan ada yang dah ada anak..tapi aku xrigid sangat ngan condition nih..nape nak fix sangat ngan sesuatu situasi tu..fact sangat ke benda nih?? bagi aku setiap orang jodoh derang lain2..ada yang umur 18 dah kawen..xtunggu abes degree pon baru nak kawen.. ade org umur 28, 29 baru kawen...haishh!!mungkin mentaliti derang pas abes degree je wajib kawen..bagi aku...aku ni kakak..haha..adik pon ada 8 org lagik bawah aku...punya big responsibility dalam family beb.. so,,mungkin akan tiba saat dan ketikanya aku akn kawen tapi xtaula kan!!~~sigh~~xpe2..dun worry..nanti aku nak kawen..aku buat kad kawen sebesar kad manila tuh...then post kat korg>>amacaaaam..heheehe~~~~














0 comments:

Back to Home Back to Top @ME >WAN ROSLINA< MYSELF@. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.