~~~sAmBunG NgaJiiii LaGiK!!~~~



28hb malam,aku bertolak menaiki bas SP BUMI ke uia..sampai greenwood kul 430pagi..pakcik ni terbang ke apa bawak bas camtu..cuak seh!! sampai greenwood banyak teksi yang tersadai menunggu penumpang..hemmm...aku lagi cuak sebab aku ni pompuan..tawakkal jelaa..

29hb..aku tumpang bilik dayah..budak yang bakal mengambil master jugak..dayah duplicate key bilik tu semata2 kerana nak kurangkan bajet..ktorg memang da expert sangat dengan keje2 squatting nih..haha..on that day, i have to settle all important matters..pi ANR ambik full transcript then bawak pi CPS (Center of Postgraduate Studies)..then derang terus bagi offer letter..aku terpaksa buat camni memandangkan sume budak engineering yang akan melanjutkan pelanjutkan pelajaran ke peringkat master dah dapat offer letter..i'm the only one who didn't get offer letter yet becoz of a small problem..nyampah tolla ngn uia nih!!~~~dush3..aku di offer untuk ambik Master of Science (Materials Engineering)..alhamdulillah..


30hb..cam bese aku dengan dayah melenggang kangkung nak pi regist master kt CAC..ramai gila mamat2,minah2,pakcik dan makcik foreigner..melayu boleh bilang berapa kerat je..aku tak suka tempat crowded..petang baru abes sesi registration..


selama ni ada la jugak duk berangan2 nak duk kolej halimah ke, maryam ke, dan kolej yang paling ktorang xnak adalah ruqayyah..sekali pihak CPS bagi sume budak posgraduate kene duduk ruqayyah..time tu aku rasa nak rebah terguling2 macam tenggiling je..apa tak nye..kolej tu dahla sunyi..duk skali dengan foreigner lelaki..tambah2 plak aku ada dengar yang kolej tu ada bad record..sorang budak undergraduate kene R**E sem lepas..mak aii!!! lagila aku bertambah seram..


nak xnak aku kene time jugak..then beselah..bila dah duduk tempat baru nih..kene lah kenal mengenal..takkan nak jadi kera sumbang kot!! then ni dia kawan2 baru aku.. WANI~~ dak graduated dari wales,UK...AINUL & FITRI~~~ dak graduated dari al-azhar,KAHERAH... pergh!! sume dak terer2..aku..a.k.a wan roslina graduated from iium..haaa..kat mane tu?? cam xkenal je..hahahahaha (^_ <)...














0 comments:

Back to Home Back to Top @ME >WAN ROSLINA< MYSELF@. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.