;;; Hepi SekEliP maTa..sEdiH Pun SeKeLip MatA ;;;

Yee...badan da penat...tapi still lagi boley meronggeng pi library ngan fazi gara2 nak cari buku tuk siapkan assignment structural steel. cari punya cari.opac da duk kuarkan box reminder masa yang tinggal menandakan aku kena tamatkan sesi penggunaan opac itu secepat mungkin. haaa...tu diaaa..baru kuar list2 buku yang kami cari..library close 1030pm..ina!!!! cepat la wei..kita da takde masa nih.tolong aku cari buku..fazi berteriak dengan tone level 3! buku yang diburu berada di level 4.kena nek tangga nih..nak tunggu lif alamatnya tido kat library la. baru satu langkah kaki aku mendaki tangga.batuk aku terus menerpa ke lubang tekak aku! bergema skejap library dek kerana penangan batuk tu..mintak maap! tone batuk memang takleh nak diadjust.tetap maintain level 5!! mata aku da berair.bukan setakat berair.airmata pon kua sekali! mamat black tu pandang pelik je! seb bek dia tak kuarkan suara menyampah dia tu..'sister..are you ok?' okeh..aku lepas..dalam hati aku gerutu 'apa pandang2?'..tak penah tengok orang batuk ke! seperti bese..orang len sume pakai helmet..aku ngan fazi memang ngan rules hidup kami sendiri. malam2 buta nak pakai helmet apa kes! nak gi library je pon..nak g menuntut ilmu kan! nawaitu kena tulus dan suci. baru ilmu masuk terus tertusuk ke otak ke tujuh! then 'save as ilmu'. haa..jaga elok2 jangan bagi masuk virus pulak!






Biskut pon tau senyum!! =)


Senyum! satu perkataan yang cukup mudah untuk diungkap.tapi senyum m'punyai pelbagai perisa..manis, masam, pahit, kelat..hanya tuan empunya diri sahaja yang tau apekah perisanya! strawberry..blueberry..cheese..(taramla pape perisa secukup rasa). jarang aku tersuka kat seseorang..'ter' ok??menunjukkan perasaan yang tak disengajakan..mungkin kerana bile tengok dia,sejuk rasa badan..macam mandi ngan air perigi time pas subuh tuh! sah menggigil2 macam orang terkena electric shock 1000 kW..then otak pon macam tak cukup oksigen je bila teringat kat dia..napeh pon tercungap2 je..haha..angaukah aku?? oooh tidaaak..jauh sekali jatuh cinta.. jatuh tangga..jatuh dalam lubang memang banyak kali lah..tak terkire ngan jari jemari + jari kaki..hmmm~~~then bila dengar pasal dia..rasa cam excited je!hoho..chenta monyet kaa una??? taklah..aku normal lagik.. ape faedahnye chenta ngan monyet kan?




sedihla pulaaaaak!!!
tapi bile aku sedar nape aku boley tersuke kat orang yang tak sepatutnye aku suke..it's seem like tercampak balik kat tempat asal..cam ade elastic energy yang melantunkan aku ke tempat asal menggunakan momentum yang cukup tinggi..macam orang yang tengah mengigau then terjatuh dari katil..buuuuuumm!!mcm nangka busuk jatuh..then conclusionnye.... jangan mengigau di siang hariii..dahla tido pon xnyenyak..jatuh katil plak...sakiiiiiiiit2!!!

1 comments:

PrincessHangLiJo Wed Aug 05, 01:42:00 AM 2009  

hahahaha..weyh..aku x reti nak komen dah..abeh dah aku komen semalam..

hang bayang aku dok senyum la skrg ni eh..hakhakha~

Back to Home Back to Top @ME >WAN ROSLINA< MYSELF@. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.