WaKe Up!!!!!


WAKE UP!!!! ni bukannya lagu wake me up before september end yang di suarakan oleh greenday tu..ni betol2 kena wake up! bangun..berdiri..pusing leher (nak pusing kepala takleh)..tepuk dahi dua tiga kali..~~~adoi! perit jugak dahi aku dek kerana libasan tangan aku nih! cam kertas pasir tengah grind steel sample pon ada gak gayanya..nasib baik tak kua percikan api jah..


yee..otak kata kena kuat! forget all the nonsense thing.forget all the things that can cause otak aku nih jadi berserabut atau jam macam short circuit tuh!dan yang paling penting try to forget benda2 yang boleh melemahkan semangat aku untuk terus mara berjuang..bab kata miss afidalina 'it will dissapear soon'..marathon nih akan ada ending nya jugak! walaupun penat sebab sorang2.. but still have to make myself filled by inspiration...determination..passion..



let the memories gone! dia tidak akan penah serik..apatah lagi mengerti..never try to appreciate all things that had done!yang dia tau satu je..diri dia..famili dia..kawan dia..bla..bla..bla.. yee..i was admit..aku da penat! capek! all things seem like crazy..tak masuk akal!


berlalulah kamu jauh2...supaya aku boleh hidup seperti manusia lain..tears+happiness+smile+do the crazy things that i had always did without any guilty feeling to anyone..yes! just accept the way we are..tapi sayang! kamu tak seperti itu..you are not like natural fiber..exhibit environmental friendly..no harm!!! amik ko!aku sental sapu baek punya term2 engineering.. hahahaha ;p







0 comments:

Back to Home Back to Top @ME >WAN ROSLINA< MYSELF@. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.